TANÁCSADÓINK


A PPP Tanácsadói Társulás 2010. januárban alapult. Társulásunkban kollégáink megőrizték céges identitásukat és projektszerűen működünk együtt. Mindez Ügyfeleink számára szélesebb és versenyképesebb szolgáltatási portfóliót, nagyobb rugalmasságot és beszállítói kapacitást jelent. Ügyfeleink komplex és eredményes kiszolgálása érdekében együttműködünk pályázatírókkal, képző intézményekkel, munkaerő-közvetítőkkel.

Csapatunk keményebb magjának néhány tagja:


BÁLINT TIBOR

alapító, tanácsadó

Tanácsadói munkám folyamatos kihívást és továbbfejlődést jelent, széleskörű ágazati tapasztalatokkal. Több, mint 20 éves értékesítés-fejlesztési pályafutásomat hosszú távú együttműködések jellemzik. Mottóm: Partnereimnek AKKOR és OTT igyekszem segíteni, amikor és ahol a leghasznosabb támogatást nyújthatom Számukra. Egy évtizedes, világszínvonalú „multis” cégnél végzett munkám megalapozta szakmai életutamat. Másfél évtizede önálló tanácsadóként dolgozom Ügyfeleimért. Munkám során szorosan együttműködöm Partnereimmel: az Ő problémáiknak a megértése és megoldása jelenti a munkám örömteli lényegét.

BENEI ADRIENN

HR Szakember, Coach és Szervezetfejlesztő

Bő 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezem, mely tapasztalatokra  itthon, Európában és Amerikában tettem szert. Az elmúlt évek alatt jól ötvöztem a KKV és multi világban szerzett tudásomat , így tanácsadóként és coachként is sok cég és cégvezető munkáját támogattam. Viszonylag fiatalon 27 évesen lettem ügyvezető és hamar regionális feladatokat is kaptam. Megtanultam országok és kultúrák között ingázni és projektet vezetni. Vállalati oldalon, mint HR vezető több change management projektet vezettem, összeállítottam több vezetőképző programot, levezettem több munkakör értékelési és teljesítményértékelési folyamatot. Eddigi pályafutásom során örömmel  osztottam meg és osztom meg a jövőben is  tapasztalataimat és tudásomat minden jelenlegi és jövőbeni vezetővel aki nyitott  és szívesen tanul, jöjjön Ő a multik vagy a KKV világából.

BERECZKI ÁGNES

tanácsadó

Tanácsadói, tréneri, coach hivatásomat több, mint 20 éve élem meg és formálom egy igen érzékeny szakterületen, ami az emberi fizikai és pszichés teljesítmény és képességfejlesztés világa. A korábban megvalósított egyéni terápiás tevékenységem fókusza mára áthelyeződött a nagy cégek munkatársaira, vagyis a munkaerő hatékony együttműködésének fejlesztésére és kockázatainak elhárítására. A környezeti és egzisztenciális üzleti kihívások gyorsak, az elvárások erőteljesek, az emberi pszichés és fizikai képességek pedig egyre kevésbé tudnak lépést tartani ezzel a rohanó tempóval veszteségek nélkül. Ezért minden tudásommal és eszközömmel azon munkálkodom, hogy az emberek és közösségeik továbbra is sikeresen, együtt és bizalomban küzdjenek meg a kihívásokkal, a hibákat vizsgálati, döntési pontoknak tekintsék, teremtsenek értékeket, örömmel tapasztaljanak, és éljék meg szerepeiket minél tökéletesebben.

L. HORVÁTH MÓNIKA

tanácsadó

Tanácsadói munkám összetettségét sokszínű tapasztalataimnak köszönhetem. Közép és felsővezetőként több nemzetközi projekt megvalósításában vettem részt itthon és külföldön. Pályafutásom ügyfélszolgálati területen kezdtem, majd nagyvállalati környezetben a képzési személyzetfejlesztési területért feleltem. Egy nemzetközi cégcsoport HR igazgatójaként az anyacég és az országos kereskedői hálózat fejlesztését koordináltam. Kezdeményező, optimista személyiségemnek köszönhetően mindig nyitott vagyok az újra, és ha a változásokhoz motorra van szükség, lelkesen vállalom a feladatot. Számomra az igazi sikert az jelenti, ha a közösen elért eredményekkel nemcsak a megbízó, hanem az érintett munkatársak is elégedettek.

PARDI RÓZSA

tanácsadó

28 éves gyakorlati tapasztalattal rendelkezem, mint  ügyvezető tanácsadó, tréner és üzleti coach. 6 éven át voltam a legfontosabb tagja a vezetőségnek két különböző kórházban. Ez az időszak adott számomra indíttatást a tanácsadói munkámhoz és elkötelezettséget a személyek és szervezetek fejlesztésére, elsősorban az egészségügyi rendszerben. Fő képzési területeim: vezetői fejlesztés, önismeret, kommunikáció, konfliktuskezelés, csapatépítés és a változó szervezeti kultúra. Hiszem és látom, hogy az alkalmazottak képességeinek a fejlesztése nemcsak jobb munkahelyeket eredményeznek, hanem a cég hatékonyságát is javítják. Munkám során ügyfeleim erősségeire összpontosítok, és abban támogatom őket, hogy elérjék a szakmai céljaikat.

PÜSKI KATALIN

tanácsadó

Tanácsadói munkám fő pillére a közigazgatási- és felnőttképzési szakértésem. Tevékenységemet az intézményekben, önkormányzatoknál folytatott szakmai tapasztalatom és gyakorlatom alapozza meg. Hazai és Uniós pályázatírással, azok szakmai vezetésével ellenőrzésével igyekszem segíteni az intézmények, cégek közösségi  érvényesülését. Folyamatosan dolgozom a szakképzés megújításán. Programok, intézmények minőségi fejlesztését, mint program-és intézményi akkreditációs szakértő menedzselem. Szervezetfejlesztési munkámat a Változáskezelés és életpálya-építés tréningekkel gyakorlom.

TEMESVÁRI TIBOR

tanácsadó

Tanácsadói munkámat megalapozta, hogy pályafutásomat egyetemi oktatóként kezdtem, s így aktívan részt vehettem kiemelkedő képességű emberek kiválasztásában, továbbfejlesztésében. Továbblépésként ezt egy kis magyar kft. új üzletágának elindítása és eredményessé tétele követte. A sort egy amerikai multi vállalatnál különböző hazai és nemzetközi pozíciókban eltöltött 13 év zárja. Itt szerzett tapasztalataim két nagyobb csoportba oszthatók: az üzleti teljesítmény mérése, e mérőrendszer felállítása és felhasználása az eredmények értékelése során, illetve beosztottak és szervezetek vezetése, az alkalmazottak kiválasztása, motiválása, folyamatos fejlesztése, és eredményeik értékelése.

Tanulásra és az új ismeretekre állandóan nyitottan, maximalistaként nézem a világot, és keresem a javítás, fejlődés lehetőségeit. Versenyző alkatként a legjobb szeretnék lenni, és ebben próbálok segíteni megbízóimnak is.

TUSKÁN ANDREA

tanácsadó

Tanácsadói munkámat meghatározza több évtizedes kereskedelmi tapasztalatom, értékesítési vezetői, country manager és ügyvezetői igazgatói feladataim. A munkakörök különbözősége ellenére munkám során a fókusz mégis hasonló területeket érintett: az értékesítés és a marketing stratégájának kidolgozása, kereskedelmi szervezetfejlesztés, a cég termékportfóliójának felülvizsgálata után, a hatékonyan gyártás és nyereséges értékesítés megteremtése, a cég likviditásának biztosítása, szervezeti felépítésének átdolgozása, adatbázis és riport rendszerek megteremtése, új termékkoncepció kidolgozása. Támogató munkám során partnereimmel azonosulva fő célom, hogy termékeik erősségeire alapozva segítsek megtalálni és felépíteni a megfelelő értékesítési szervezetet.